2012. március 4., vasárnap

Haul

Pénteken volt a szülinapom, és anyától, apától, nagyitól pénzt kaptam, úgyhogy tegnap pláza volt :D
Jövőhét pénteken csajos estét fogunk tartani barátnőmmel, és másnap pedig shoppingot tervezünk, úgyhogy egy hét múlva is haul poszt várható :)
Barátnőimtől nőcis dolgokat kaptam, és most jutott eszembe, hogy elfelejtettem lekapni az ajándékokat. Következő posztban megmutatom őket.

Próbáltam most nem sokat költeni, hogy jövőhétre is maradjon. Büszke vagyok magamra :)


Reserved - 1495 Ft
Annyira aranyoos :D Van még kékben, fehérben, feketében.  

Masnis: Bizsu világ -790 Ft , Köves: Woodo - 995 Ft
Akik rendszeresen látogatják és olvassák ezt a blogot, tudják, hogy régóta szerettem volna valami nagy köves gyűrűt. Hát meghalok :D Imádom. Elvileg 1990 Ft-ról volt leértékelve 995-re. Volt még zöld és egyéb színű kövekkel, de úgy gondoltam, hogy előbb egy ilyen alapszínűt veszek.
A masnist meg megláttam, és behaltam. És jött még a szívroham, mikor észrevettem, hogy állíthatós. Ááááá, szerelem volt első látásra :D Nem bírtam otthagyni. 

Kallos tejproteines hajpakolás - 795 Ft
Ez a kisebb kiszerelés ( 1000 ml ). A nagyobb 1090 Ft. Régóta fájt rá a fogam és most végre az egymáséi lehetünk :D Ma kipróbálom, már alig várom ^.^

Kézkrém:Rossmann - 550 Ft
Muszáj volt valamit beszereznem, már alig várom, hogy ezt is teszteljem.

Kinek mi tetszik? Mit vettetek mostanában?


3 megjegyzés: