2012. május 9., szerda

Arcápolás Nóri módra


Évek óta használom már a Clean&Clear-t, és azon belül is a citromfüves, zsíros/kombinált bőrtípusra valót. Balról jobbra az első termék egy minden nap használható arcradír. Én csak 2, vagy 3 naponta szoktam alkalmazni, de szeretem, elvégzi rendesen a dolgát. 
Szeptemberben vettem azt a Neutrogénát, és decemberig kb. a fele fogyott el. Addig teljesen jó volt, de ma már azt tapasztalom, hogy ami mellette van Garnier, sokkal erősebben és hatásosabban tisztítja az arcbőrömet. Eddig még nem volt olyan arctisztítóm ami mellett ne alakultak volna ki pattanásaim, de nem vagyok én olyan durván ragyás, úgyhogy ennek örülök.


Balról jobbra szintén, az első tonik szárítja a bőrömet, meg csíp, de mégis érezni a citromfüvet. Egyébként ettől még egy jó kis tonik. A mellette lévőről nem igen tudok nyilatkozni, most fogom elkezdeni használni.


Ezeket az egyszerű, hidratáló Nivea krémeket használom. Pontosabban csak krémet, mert hogy csoda, ha reggel eszembe jut krémezni. A nappaliban van 15-ös fényvédő. Vagy 10, most így nem tudom.


És mivel minden arcbőrnek szüksége van/jót tesz egy kis extra gondoskodás, ezért maszkokat szoktam hetente 2x, 3x feltenni. Amit a képen láthattok (jobbról balra az 1.) az az Avontól a lótuszvirágos pórustisztító lemosható maszk. Szerettem, talán még egy alkalomnyira való van még benne. A másik amit használtam, az szintén Avonos, algás maszk. Az is simává, puhává és gyönyörűvé varázsolta az arcomat, de nem tudom most hol van, lehet anyánál kifogyott, ő meg kidobta :)
A másik (igen, már megint Avonos) 3in1 arctisztító. Olyankor szoktam utána nyúlni, mikor mondjuk egy buliból vagy valahonnan későn érek haza, és már nincs kedvem a háromlépésesarctisztítást elvégezni. Nyilván ő sem tisztít olyan erősen és hatásosan, mint a Garnier, de puha lesz tőle a bőröm, és valamit azért használ, úgyhogy ajánlom! 

Kommentjeitekben elolvasnám, hogy ti miket használtok ! :)
---
Nem tudom, hogy az én olvasóimat mennyire érdekli egy kis személyes, de ha valakit egy kicsit mégis, akkor annak írom, hogy megcsináltuk barátnőmmel a blogunkat. Ha kicsikét valakinek izgatja a fantáziáját, az kukkantson be ;) Köszönjük!

2 megjegyzés:

  1. A Garnier nekem is megvan, szeretem. A lótuszos meg a kedvenc avonos arcmaszkom, annyira imádom az illatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. volt mintám a japán szaké és rizses maszkból, az még jobban tetszik! :) az illata tényleg nagyon kellemes (:

      Törlés