2012. május 28., hétfő

A legesleg... testápoló - part1

Ez egy sorozat lesz, és ezekben a posztokban a legkedvencebb termékeimet fogom nektek bemutatni.

Az első a testápoló.

Forrás: Google

A Nivea Happy Time-ból már elhasználtam vagy 2-3 flakonnal (400 ml kiszerelésekben).
- finom az illata :friss, nyárias, imádom!
- hamar beszívódik
- nem zsíros
-jó az állaga
- másnap sem hagy zsíros érzetet
-az illatát érezni a következő napon is
- eddig csak pumpás kiszerelésben vettem, mert ezek praktikus(abb)ak

Negatívumot nem tudok róla elmondani!
Használtam már Garnier 7days-t, Babát, másik Niveát,  stb., de mégis ez a favoritom! Sokan mondják, hogy nekik ez a testápoló a "nyárral együtt jön", de nekem télen is megfelelően hidratál, a nyárias illatokat meg a hideg időben is szívesen szagolom :D

Tudjátok még melyik márka testápolóit csillagozták szinte mindegyiket 5-re? ORIFLAME!
Szinte nincs olyan termékük, ami 3 csillagot kapott volna (össz. eredményben). 
ITT megnézhetitek őket.

Nektek mi a kedvenc testápolótok?

4 megjegyzés:

  1. Én is imádtam *-* (csak meguntam az illatát :D ) amúgy szuper testápoló :) nekem még a Garnier-ek is bejönnek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Garnier 7days-re vagyok rettenetesen rákattanva!

      Törlés
    2. Na, én ki nem állhatom a Garnier-t! Komolyan, eddig nagyon sok bosszúságot okoztak a termékeik (kivéve a mostani arctisztítómat, a Matt
      Brushert) :)

      Törlés
  2. Nekem Oriflamesek a kedvenc testápolòim,amikor èppen nem volt oriflame tanácsadò a közelemben(2-3 èvig),keresetem a megfelelö testápolòt,de èn egyik drogèriással sem voltam megelègedve. A legeslegkedvencem a Milk and Honey termèk,most le van èrtèkelve a katalògusba,kértem is egyböl hármat :D de most ez hülye kèrdès lesz,ha csillagot kap a termèk a krèmmánián az rosszat jelent,vagy most hogy kell azokat a becsillagozásokat èrtelemzni?!:) Nem szoktam igazán olvasni,szòval nem èrtek hozzá :)

    VálaszTörlés