2012. június 28., csütörtök

Ezeket mindig használom sminkelésnél

Persze csak akkor, ha a rutinos, napi sminkemet készítem el ( és általában igen :D).


Vagy az Avon színezett hidratálóját használom, vagy a NYC all day long alapozóját. A hidratáló véd a nap káros sugarai ellen, közepes fedése van (bár ezeknek midnig, nem?). Az alapozó sem a legerősebb fedésű, de segít valamennyit. Amiért a szerelmem, hogy pumpás adagolója van. [Lesz róla már teszt, tényleg, cask képtelen vagyok normális előtte-utána képeket csinálni]


Egy gyenge közepes a fedése, a tartósságába sem szerettem bele... Olyan 710 Ft körül van, azt hiszem. Ideje lesz egyébként vennem egy sötétebbet - a Krémmánia alapján Synergen-t fogok venni.


Emlékeztek mikor ezzel volt tele a Sminkbox ? Direkt nem írtam róla tesztet, mert minek legyek egy a sok közül?
Nem nagyon szoktam rendes szemhéjfestéket használni, a favoritom a tusvonal, az alá meg minek? Úgyhogy a szemem alá szoktam használni a kitágult ereimre.


BlogSale-en vettem, de minden ingyen volt, csak a postát kellett kifizetnem - ami 800 Ft körül volt.
Jó kis púder, tényleg rendesen mattít, nem kelt maszkhatást. Tartósság szempontjából nem egy isten, de nem rossz, az a tipikus porcelán-bőrt varázsol.


A színe a jobb oldali képen jön ki. Kis aranyos leszek tőle (:D), ez egy szolid, visszafogott pirosító. Aki viszont egy tartósat keres, ne vegye meg!


A legfelső egy Ingrid-es filces tus, barna színben, aminke van egy metálos fénye. Kétszer szoktam áthúzni, hogy erős legyen. A képen az első vonal ez 2x áthúzva, a második meg csak 1x.
A második egy fehér ColorTrend-es szemceruza, de nem tartós, hamar lekopik a vízvonalról.
A harmadik pedig egy Evelyn-es fekete szemceruza, hogy végszükség esetén kihúzzon a kakiból ( bár nem tudom miért van mindig nálam, egyszer sem használok szemceruzát) .


A szempillaspirálok a gyengéim, a barátnőim tudják ezt.. :D Hármat hordok magamnál, de mindig ha valaki belenéz a nesszeszerembe, és meglátja, elkezd röhögni és ilyen WTF fejjel fordul felém, hogy mi a töknek van nálam 3 szempillaspirál?!
Az első egy Vollarés "Wild Imagine" szempillaspirál - dúsít, színes, göndörít, de csak egy kicsit hosszít.
A másik egy ColorTrend-es göndörítő spirál - sokáig ő volt a kedvencem, csak aztán az előző leváltotta. Hosszít, színez, dúsít, és göndörít is, de nem olyan nagyon.
A harmadik egy Avon-os hosszító spirál - hosszít és enyni amit tud :D Meg színes, úgyhogy ezt az alsó szempillákra szoktam használni.


Maybelline-es zselés tus - kétszer szoktám áthúzni a vonalat, hogy tényleg fekete legyen - korrigálni cask sminklemosós fülpálcikával lehet, azaz nagyon tartós. Mikor megyek úszásra, akkor is ezzel szoktam kifesteni magam, mert csak megfakul egyébként a helyén marad. És a mozgás végén szemcerkával meg lehet erősíteni.


IM-hez volt még évekkel ezelőtt. A fehéret szoktam használni, a rózsaszínt ritkán.
Ezt a belső szemzugba kenem, szépen pigmentál, bár nem olyan nagyon tartós.


Avon-os paletta, szerintem ez sokaknak megvan. 
Szeretem, mert jól kombinálhatóak a színek, egy egyszerű nappali, szolid sminket sec-perc alatt össze lehet vele dobni.


Ebben leginkább a felső hármat szoktam használni, bár az alsó színeket is nagyon szeretem. 
Ugyanaz, mint az előző : jól kombinálható színek stb stb

ÉS a nesszeszer:

A paletták és az alapozókat nem szoktam magammal hurcolászni :D

Ki mit ismer? Ti miket használtok leggyakrabban?

2 megjegyzés:

  1. Ez a pink sands egy csoda. Az egyik legjobb AVON négyes! Én is szeretem. Az utóbbi időben mondjuk kicsit elfeledkeztem róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is inkább télen kenem magamra az ilyenekt, mert amiokr jön a tavasz-nyár kombó, a szemem nem a legszebb :)

      Törlés