2012. augusztus 14., kedd

Sz.p. part2 - Balatonfenyves alias családi nyaralás

Hellóka! :)

Augusztus 6-tól 9-ig Balatonfenyvesre elmentünk nyaralni a családdal, pontosabban négyen: Apa, Anya, Öcsém és Én.
Kicsit kevés volt ez a 3 nap, de a szüleim nem tudták megoldani az egyhetes szabadságot :)

Vasárnap este azt találtam ki, hogy le se fekszem, mivel 4-kor akartak indulni Apáék, ahhoz meg ugye 3-kor kellene kelnem. Hát tartottam magam kb. olyan 1-2-ig, de utána muszáj voltam lefeküdni, nem bírtam:D Fél 4-kor keltem fel, és fél 5-kor indultunk el. Olyan 9-10 körül értünk oda. Egy kicsike, apró házikóban voltunk, de volt TV, emeletes volt, szóval teljes mértékben megfelelt a célnak :)
Először Pest után álltunk meg egy benzinkútnál. Ez ott készült, gondoltam Rátok, és lőttem egy outfit-fotót:)

cipő - Deichmann
nadrág - C&A
felső - NewYorker, Amisu
Ez a konyha volt. Jobbra az a barna dolog, a lépcső :D 
Az emeleten két heverő össze volt tolva, volt TV, két fotel, meg pár kis szekrény/polc-szerűség, ahová pakolhattunk. Pirosak voltak a falak, tetőtéri szoba, jól nézett ki, azt ki is béreltük tesómmal :D Szóval ott az volt a "mi szobánk".

5-10 percnyi sétára volt tőlünk a szabadstrand. Hétfőn kipakoltunk, vásároltunk dolgokat, amikre szükségünk volt, Fonyódon rokonokat látogattunk, de egész délután pancsoltunk:)
Kedden átmentünk Fonyódra, hajóval elmentünk Badacsonyba.



Fonyódi kikötő

Még ez is ott volt. Kis cukiii :)

Ezzel a hajóval mentünk át. Az út 45 perces volt

Ilyen volt lent, bentről.

Direkt ablakhoz ültem. Ez a hajóból a kilátás, mikor elindultunk. 
Badacsonyi kikötő 
Badacsony




Ez is a kikötő :)

Kedden fél 8-kor mentünk "haza" a partról. Szerdán csak egész nap fürödtünk, este eljöttek hozzánk a rokonok :)

tesóm elindult a strandra. A matrac nagyobb volt, mint ő :D

Ááá, de utáltam ezt! Nagyon hosszú utca, és ezen kellett végigmenni nap, mint nap :D
Egyébként volt itt egy Coop-os bolt, egy zöldséges, meg egy fogászat :DD Az össz többi épület normális ház volt :D
Alattunk a vasút volt. 


Ez még a hídról. Mielőtt odaértünk volna a partra, rengeteg mindent lehetett venni . Ezek a tipikus bódék, kajával, ékszerekkel, szuvenírekkel, cukrászdák, kajálós eladók, hennások.

A matracot is ott vettük, azt is kiharcoltam. És ez is tetszett, ez is az enyém lett^.^ 
Bementünk a "kapunkon" és ez ott volt:)

Csütörtökön 10-11 felé indultunk el, Pesten meg sétáltunk, szétnéztünk.
Figyelem! Rengeteg kép következik!

Balatonfenyves - strand


a "hajónk"



Badacsonyi kikötő

Ezek olyan gyönyörűek voltak!

Étterem/szálloda Badacsonyban





Badacsony - Imre borozó



Húú... egész szerda délelőttöt végigaludtam. De úgy, hogy felkeltem, reggeliztem és  lefeküdtem lent:D


Gyönyörű házakat láttam!

Zsolti cica:D A képen pont a legcukibb formájában van:D

Pest

Lánchídról :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése